Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 lutego 2013

Witajcie:) Wybaczcie, że wczoraj nic nie napisałam, ale byłam bardzo zajęta. A po południu miałam chwilę dla siebie i mojej mamy, czyli zakupy:) I muszę się wam pochwalic jakie cudeńko kupiłam, a mianowicie "Formę do pieczenia ciasteczkowych lizaków". Wiem, że można zrobic cake pops samemu, bez żadnych form i w ten sposób zaoszczędzic pieniądze, ale ta forma jest naprawdę świetna. Zamieszczę zdjęcia, abyście mogli ją obejrzec. I jeszcze chciałabym dodac, że kupiłam ją w Tchibo, z tej serii, którą teraz reklamują. 



4 komentarze:

  1. Koszt tej formy to niecałe 50 złotych.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna forma, ciekawe jak wyglądają te ciasteczkowe lizaki po opieczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno fantastycznie. Niebawem pokarzę:)

    OdpowiedzUsuń