Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 lutego 2013

Ciastka owsiane

Cześc:) Wczoraj późnym popołudniem miałam ochotę na ciasteczka owsiane. Do ich wyrobu, nie potrzeba zbytnio wiele rzeczy, więc od razu zabrałam się do pracy. Musiałam wszystko robic na oko, bo mój ulubiony przepis przypadkiem został wyrzucony do kosza, a te wyszukane w internecie, niezbyt mi przypadły do gustu:)  Najpierw rozdrobniłam niecałą margarynę i dodałam niecałe dwie szklanki cukru, i miksowałam. Następnie dodałam niecałe dwie szklanki mąki i malutką łyżeczkę proszku do pieczenia. To wszystko trochę miksowałam. Potem dodałam dwa jajka, zamiast jednego, i to był błąd, bo później dodawałam tej mąki i dodawałam, a ciasto i tak było cały czas bardzo kleiste:(  No i na sam koniec dodałam dwie szklanki płatków owsianych. Wszystko bardzo dokładnie mieszamy. Następnie ciasto wałkujemy i wydrążamy kółka, można przy użyciu szklanki. Jednak tym razem zrobiłam je tak jak placuszki. No i powiem wam, że wyszły bardzo ciekawie:) .Piekarnik ustawiłam na 175 stopni i piekłam jakieś 20 minut, aż delikatnie zbrązowieją. A teraz kilka zdjęc:
Tak prezentują się w piekarniku.

A, tak na serwetce, z mlekiem w moim ulubionym kubku:)





1 komentarz: