Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 lutego 2013

Ach, te stopy...

Hejka:) Dziś byłam u lekarza, w sprawie mojego kolana i stóp. Mam z nimi od bardzo dawna problem. Bo kolano mi bardzo głośno prztyka, a do tego boli. A ze stopami, to mam bardzo duże odciski.  Myślałam, że to nic takiego, ale pani doktor powiedziała, że może się skończyc nawet chirurgiem (te odciski). No, więc na własnym przykładzie, możecie się dowiedziec, że nie należy lekceważyc nawet tak błahej sprawy, bo źle się to może skończyc. Teraz czekają mnie okłady i maści, a z kolanem idę na prześwietlenie. To wszystko przez to, że jestem bardzo wysoka i za szybko rosłam ( te kolano):(  No to tyle z dzisiejszego dnia, ale chciałam wam jeszcze podac przepis na "Ziołowe odświeżenie dla stóp". Podobno Marokanki wiedzą, jak prawidłowo zadbac o nogi. Oprócz stosowania orzeźwiających kosmetyków wykorzystują naturalne metody. Do kąpieli stóp używają m.in. szałwii, która ma silne działanie antybakteryjne, Niebawem ukaże się moja pierwsza recenzja o wodzie z szałwii " Kewra water", ale to taka mini zapowiedź:) I do przygotowania odświeżającej kąpieli potrzeba:

  • szklanka mąki owsianej 
  • garśc szałwii
  • gaza, sznurek
Jak to zrobic?
Na gazę wsyp mąkę oraz szałwię i zawiąż mocno sznurkiem. Taką sakiewkę wrzuc do miski z ciepłą wodą. Mocz stopy 15 minut. I stopy jak nowe:)
 Trzymajcie się cieplutko:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz